וידאו ומאמרים On-line

שיווק למטפלים ומורי פיתוח קול

וידאו ומאמרים 10 ביוני 2016

כמה שואלים אותי על שיווק….
הנה טיפ קטן ממני – נוסחה של מינימום שתי המלצות מפה לאוזן וכל המערך צריך להיבנות סביב זה. למה אני מתכוונת?

בואו נפרק קצת את הדברים…

אם אתם צריכים שכל בנאדם יקבל שתי המלצות ישירות מפה לאוזן עליכם מה זה דורש??

  1. בהחלט כן שיווק אינטרנטי כדי שאנשים יבואו ויתחילו להכיר אתכם ואת השם שלכם, אבל זה יכול להיות כרוך בעוד הרבה דברים אחרים…
  2. לקוח מרוצה בוודאי יספר הלאה – מפתח עיקרי וחשוב!!

נתחיל מהסעיף השני כי הוא הדבר הכי חשוב ובינינו, מי שבאמת רוצה להיות מורה ירגיש שהלקוחות והתלמידים/ות שלו הם הדבר הכי חשוב בכל מקרה..

אז איך מייצרים לקוח מרוצה?

הפעילות שלכם צריכה לשרת את הלקוח, לעזור לו או לה להתפתח וזה כולל שירותים נוספים וקשרים שאתם בונים וזה כולל הרבה עבודה על עצמכם. להתחיל ב להודות שאתם לא יודעים הכל, כי הרי אין דבר כזה לדעת הכל, גם אני לעולם לא אדע הכל, כבר ממזמן הבנתי שאני חייבת להיעזר באנשי מקצוע ולא להפסיק להתפתח. ככה תתנו דוגמה לתלמידים שהדרך הנכונה היא לא להפסיק להשתפר, לחקור וללמוד וכך תפתחו גם מעגל קשרים ולקוחות נרחב יותר.

תלמדו את האמנות שלכם, המקצוע שלכם. KNOW YOUR CRAFT

אל תתפשרו על ידע בסיסי ואל תסתפקו בתשובות מעורפלות. זה כולל בידע הרוחני, הרגשי, הפסיכולוגי והמדעי. לכו הכי רחוק שאפשר – לדברים האלה אין מחיר ואין סוף.

לגבי עניין האינטרנט, שיווק באינטרנט זה מקצוע ואני לא מתיימרת להבין בו. יש לי אנשים שאני מתייעצת איתם או משלמת להם שיעזרו לי וזה משהו שכולנו צריכים לעשות. אבל גם זה מתחיל בלהכיר את עצמכם, את המטרות שלכם ואת המטרות שאתם רוצים להציב לתלמידים. זה מסע חשוב שבו אתם כל הזמן צריכים לשאול את עצמכם "בשביל מה אני עושה את זה?"

מה האמירות שאתם רוצים שיהיו עליכם באינטרנט, איפה אתם משקיעים וכמה. ברגע שיותר ברור לכם ה"מה" תתחילו לחשוב על ה"איך". אני חושבת שבשלב ראשון תתחילו ממה שאפשר לעשות בחינם. רשמו את הקליניקה שלכם כעסק בגוגל שיהיה קל לאתר ולדרג אתכם (נשמע מובן מאליו…אבל זה לא!! יש מספיק עסקים שלא יודעים לעשות זאת). אספו המלצות שיופיעו באתר שלכם – והיום אפשר לעשות הכל בחינם ובקלות באתרים כמו WIX. מבחינת קידום האתר – תפנו תמיד אל האתר שלכם, בהמלצות, במאמרים, כמה שיותר אנשים יכנסו לאתר שלכם יותר טוב.

בזמן שאתם שואלים את עצמכם שאלות ומתחילים לסמן את מקומכם על המפה הוירטואלית, תשאלו את עצמכם שאלה אפילו יותר חשובה. אם הייתם זוכים מחר במלא כסף ולא הייתם צריכים לעבוד עוד יום אחד בחייכם. האם הייתם ממשיכים ללמד? אם התשובה היא לא…אז צריך להעריך מחדש את המטרות והתשוקה האמיתית שלכם.

מבחינת הצעדים הראשונים. לא חייבים ישר לקפוץ לשיווק אינטרנטי. כפי שוודאי הבנתם פה לאוזן לדעתי הוא הכלי עבודה הכי חשוב שיש וכל השאר נועד למנף אותו. לפעמים כשמתחילים לעבוד במתנסים או קונסרבטוריונים זו כבר התחלה שתגרום לאנשים לדבר עליכם. לעבוד עם קבוצות בקהילה ולעשות פעילות שתחשוף את מה שאתם עושים לקהל הרחב זה כלי חשוב ביותר!

וכמובן תמיד תמיד לחפש שיתופי פעולה, אנשי המקצוע שעובדים בטיפול בקול חייבים לעבוד יחד, רק ככה הלקוחות יהיו יותר מרוצים, הרמה תהיה יותר גבוהה וכך גם השיווק וגם המוצר עצמו משתבח!! אשמח לענות על שאלות ולעזור לכם להתפתח. אני חושבת שהדור החדש של מורי הקול והקלינאים בארץ רוצה את העבודה המשותפת הזו ואני לא אפסיק יחד עם שותפותיי לדרך לעזור לזה לקרות!

 

פיתוח קול מגיל צעיר 17 בפברואר 2016 תרגיל התרנגולת! 31 באוקטובר 2016